Často kladené otázky

 

Na aký druh oslavy si môžeme Instant Photo prenajať?
Akýkoľvek: Svadba, ples, detská narodeninová párty, stužková, firemná párty ...

Koľko ľudí sa zmestí do jedného záberu?
Ak sa na seba dostatočne natlačia, tak zhruba 8 – 10 ľudí.

Aký je Váš akčný rádius?
Jeho stred je v Košiciach, vieme cestovať kdekoľvek v rámci východného Slovenska.

Koľko miesta potrebujete na rozloženie a prevádzku?
3 x 3 metre je minimum.

Môže sa fotiť aj v exteriéri?
Môže. Je ale potrebné zabezpečiť, aby naša výbava nebola vystavená priamemu slnečnému svetlu. Tiež je dobré vyhnúť sa dažďu, vetru, zemetraseniam, výbuchom sopky, tsunami a pod.

Aké sú nároky na elektrickú energiu?
Štandardná elektrická zásuvka – aspoň 16A. Z tej istej zásuvky by nemal byť napojený DJ a ani žiadne elektrické spotrebiče s vysokým príkonom.

Na akej tlačiarni sú tlačené fotografie?
Termosublimačná tlačiareň. Fotografie sú hneď po vytlačení „suché“ a môžete sa ich dotýkať.

Dostanem fotografie aj v inej forme?
Samozrejme. Po oslave Vám odošleme odkaz na Vašu galériu uloženú na našom webe, odkiaľ si môžete fotografie stiahnuť vo full HD kvalite.

Vyžadujete rezervačný poplatok?
Áno. Na rezervovanie termínu. Poplatok bude zúčtovaný s cenou za fotenie. Rezervačný poplatok je nevratný.

Na čo je tam prítomný Váš personál?
Personál prinesie techniku, rozloží a spojazdní celú aparatúru, je prítomný počas celého fotenia a po jeho skončení všetko zloží a odnesie/odvezie.

Aký čas je potrebný na prípravu?
Rozloženie a príprava trvajú zhruba hodinu. Za tento čas neplatíte. Môžeme ale účtovať poplatok „za prestoje“, ak má byť naša aparatúra postavená dlhší čas pred začiatkom samotného fotenia, alebo ak nemôže byť zložená a odvezená hneď po skončení fotenia. Toto je dobré prekonzultovať osobne.

Dá sa urobiť rezervácia aj na poslednú chvíľu?
Určite áno. Ak budeme mať voľný termín. Stačí sa spýtať.